فقط تو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 2 بهمن 1390
بازدید : 663
نویسنده : زهــــــــرا خانم

عشق سرد

 

هیچ کجا
جز خواب روی بازوهای مردانه ات ،
امنیت را معنا نمیکند
برایم ...


 





:: موضوعات مرتبط: عشق , ,
:: برچسب‌ها: فقط تو ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
nakhlzarrin در تاریخ : 1390/11/10/1 - - گفته است :
اتاق کوچک من قصهء دیدار می خواند
و ساعت از نگاهِ عاشق بیدار می خواند
وجودم امشب از هنگامهء یاد تو لبریز است
دلم امشب به یاد تو قناری وار می خواند
عطش در بستر من آتش سوزنده می پاشد
نماز عشق را نبضم بنامِ یار می خواند
تشنج های گنگی در رگ من داغ می کارند
تمنای دو بازویم ترا بسیار می خواند
بیا با واژه های سبز شعرت همصدایم شو
که نامت را گلوی تشنهء گیتار می خواند
ممنون زیبا بود

/weblog/file/img/m.jpg
nakhlzarrin در تاریخ : 1390/11/3/1 - - گفته است :
نکند اشک بریزی نازنینم...
گر دلت باز گرفت...
چند کلامی بنویس...
بده آن قاصدک خاطره ها٬تا فراسوی افق ها ببرد...
و اندکی صبر نمای...
تا بگویم با تو...
بله٬ای جان و دلم...
آنکه از راهی دور
می زند بوسه به لبهای تو...
منم

/weblog/file/img/m.jpg
nakhlzarrin در تاریخ : 1390/11/2/0 - - گفته است :
حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست.
خداوند در هر حضور جادویی نهفته برای کمال ما
خوش آنکه دریابیم جادوی این حضور را....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

از این وبلاگ خوشتون اومده؟!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره و آدرس seti65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com